29 de juny del 2010

Coses que no has de fer a la vida

Estic apuntada a una agéncia d'estudis de mercat per fer uns calerons extra quan es pot. Ahir em van trucar per realitzar una enquesta i la cosa pintava molt be...

Necessitaven gent que dominés internet, les xarxes socials, la blogosfera... és a dir em necessitaven a mi!
L'enquesta consistia en connectarme una hora cada dia durant 3 dies a un blog, i em donaven 90 euros per la cara!!!

Pero vet aqui que jo tinc un problema: no se deletrejar!!! Em poso nerviosa, m'embarbusso, les connexions neuronals no em funcionen i despres passa el que passa... Direu que no te res a veure una cosa amb l'altra, però no és així.

La cosa es que em van demanar el correu, i no entenien el domini GMAIL.COM, així que el vaig haver de deletrejar, i aquestes van ser les paraules escollides:

G de gigante
M de moneda
A de Aranjuez
I de Idiota (si, idiota, no se'm va ocorrer res més)
L de ja ni me'n recordo

Evidentment, no m'han tornat a trucar...

PD: a partir d'ara tindre un full amb un abecedari complet al costat del telefon


4 comentaris:

Unknown ha dit...

Ai senyor.... per gent com tu i com jo, que a l'hora de deletrejar se'ns dispara la imaginació (el meu DNI porta la lletra Q de "quinaparaulacomençaperqu?", imagina't), existeix un abecedari internacional.

Jo me l'he acabat aprenent, perquè a la feina em toca deletrejar un munt de codis i números, i a sobre en anglès...

Alpha
Bravo
Charlie
Delta
Echo
Fox-trot
Golf
Hotel
India
Juliet
Kilo
Lima
Micke
November
Oscar
Papa
Quebec
Romeo
Sierra
Tango
Uniform
Victory
Whisky
X-ray
Yanqui
Zulu

Hi ha la versió western union, és completament diferent, però no mola tant...

Sona molt a peli del vietnam, però funciona!!!

ester_kandi ha dit...

Molt bona!!
A partir d'ara posaré un full al costat del telefon amb la llista, i me'n faré una altra en català :)

Magrat ha dit...

Jaja!! el meu DNI també porta la Q!! estic salvada!

Ester, pensa que podria haver estat molt pitjor... i ahí queda eso. ;-)

Unknown ha dit...

Ara, també haig de confessar que alguna vegada, amb algú de "confiança" (clients habituals, coneguts, etc.) m'he despenjat amb perles de l'estil:

A de ara vé Nadal
J de jurisprudència
S de Setzejutgesdunjutjat
P de Perclorat sòdic
W de wearethechampions
B de Buleríabuleríaaaaaa
T de Trinitrtoluè

etc.

Si més no arrenques algun somriure, que tal com està tot estem perdent el costum de riure, i la "cara cagarro" no li queda bé a ningú!!

Apalins, bon cap de setmana!!

Publica un comentari a l'entrada