2 de març del 2009

Març és un mes de canvis

"BUSCANDO UN BESO A MEDIANOCHE" és una petita joia de la que he gaudit avui al cinema. L'univers és savi, i m'ha encaminat a una película ideal per culminar aquest dia. Una peli senzilla d'amor i esperança, d'aquelles que m'agraden tant!!

Una bona amiga va pronosticar que març seria un mes de canvis. No sé si es complirà, però el que és cert és que avui m'he adonat de com havia canviat en els últims mesos i de tot el camí que havia recorregut sense ser-ne conscient. Avui, gaudint d'un cafè observant la sagrada família, no he trobat a faltar companyia. Avui li he dit a algú que no em queia bé i no m'he sentit culpable. Avui he mirat enrere i no he sentit tristor. I un pressentiment s'ha complert. Encara em queda molt camí per fer, encara no sé on vull anar, però ja no em preocupa. Només sé que m'agrada anar passejant per la vida, i que no em penso perdre cap detall.

Març serà un mes de canvis? no ho se pas. Potser faré un petó a mitjanit... jajaja us mantindré informats!! ;P

AUDIO:
Scorpions - Wind of change>

1 comentaris:

Gemma Pagès ha dit...

potser és que ets... al final del principi?? ;)

unabraçada!!

Publica un comentari a l'entrada